FELVÁSÁRLÁS


A Tokaji Szőlő – és Bortermelési Közösségi Infrastruktúra Központ szőlő felvásárlást hirdet meg a következő feltételekkel:



Letölthető Regisztrációs adatlapok:


A felvásárlás ideje: 2024. szeptember 02. – 2024. október 30.

Szőlő fajta: Nincs megkötés (kivétel vörös szőlő)

Felvásárlási ár: 125 Ft/kg mely tartalmazza a kompenzációs felárat

Egészségi állapot: lisztharmat, peronoszpóra és fekete vagy fakó rothadás mentes

Termésmennyiség: maximum 170 q/ha

Minimális cukortartalom: 16,5 MM°

Fizetési ütemezés: egyösszegben 2024. december 15-ig

A szőlő átvétele a Közösségi Infrastruktúra Központ telephelyein (Hercegkút, Bodrogkisfalud) kerül sor.
A szőlő fogadása kizárólag műanyag szüretelő ládában(0,6*0,4*0,22m) vagy 0,4 m3-es műanyag konténerben (1,0*1,2*0,76m). történik. A nem megfelelő egészségi állapotú, vagy eredetét tekintve nem beazonosítható származású szőlő nem kerül átvételre.

A felvásárlásra regisztrálni a felvasarlas@landmarktokaj.hu email címen, vagy személyesen a bodrogkisfaludi központban lehet munkanapokon 8:00-tól 16:00-ig.

Bővebb felvilágosítás a felvasarlas@landmarktokaj.hu email címen, vagy a +3620/416-0044 telefonszámon kérhető munkanapokon 8:00-tól 16:00-ig.

Tájékoztató a felvásárlás menetéről
A felvásárlás fontosabb jellemzőit a Felvásárlási hirdetmény tartalmazza. A felvásárló a regisztrációt 7 napon belül visszaigazolja a megadott email címre, amely tartalmazza a felvásárlandó mennyiséget és a tervezett átvételi időpontot. A regisztrációs lap megküldésével szükséges csatolni a permetezési naplót is. A regisztrációs lap alapján Felvásárlási szerződés kerül kiállításra, melyet visszaküldhet szkennelt formában a felvasarlas@landmarktokaj.hu email címre, vagy leadható személyesen a bodrogkisfaludi beszerzési központba.

A visszaigazolás tartalmazza a felvásárlandó mennyiséget, a tervezett átvételi időpontot. A szüreti időpontot megelőzően a felvásárló jogosult a termőterület helyszíni ellenőrzésére. A beszállításhoz korlátozott mennyiségben szüretelő edényzet bérelhető:
kis láda: 70 Ft/nap+ÁFA, műanyag konténer 700 Ft/nap + ÁFA.
(Törötten vagy sérülten visszahozott edényzet után fizetendő kártérítés összege: kisláda esetén: 1.800 Ft/db, konténer esetén: 100.000 Ft/db)
A szüretelő edényzet a szüretet megelőző munkanap 17-19 óra között, vagy a szüret napján reggel 8 órától vehető át a kijelölt üzemben. A kijelölt szüreti napon a szőlő átvétele 9 és 16 óra között történik.
Az első beszállításkor le kell adni az eladó nevére szóló „SZÜRETI BEJEGYZÉS IRÁNTI KÉRELEM” nyomtatványt.
A beszállított szőlőből próbafokolást végzünk, valamint lisztharmattal, peronoszpórával, fakó vagy fekete rothadással fertőzött tételeket nem vesszük át. Kisládás beszállítás esetén 50 q-ként 2 fő pakolót-ládamosót kell biztosítania a termelőnek. A szőlő leadásakor mérlegelési jegy kerül kiállításra.
Saját kis láda mosására nem tudunk biztosítani lehetőséget.
A kitöltött SZÜRETI BEJEGYZÉS IRÁNTI KÉRELEM nyomtatványt a termelő a szüretet követő 7. napig köteles a területileg illetékes hegybírónak leadni.
A hegybíró által a kérelem alapján kiállított szőlő származási bizonyítvány eredeti példányát a termelő a szüretet követő 15. napon belül köteles leadni a központba.
Az ÁFA kör hatálya alá tartozó termelők a szőlő származási bizonyítvány leadásával egyidőben állíthatják ki a szőlőről szóló számlát.
A kompenzációs felárban részesülők részére a szőlő származási bizonyítvány leadásával egyidőben a felvásárló állítja ki a felvásárlási jegyet.
A felvásárló a szüretelő edényzet bérletéről, valamint a sérülten beszállított szüretelő edényéről kártérítési számlát állít ki a termelő részére.

A felvásárlási bruttó összegét felvásárló legkésőbb 2024. december 15-ig utalja át a termelő által a regisztrációban megjelölt bankszámlára.

Bővebb információ felvilágosítás a felvasarlas@landmarktokaj.hu email címen, vagy a +36 20/416 0044, telefonszámon kérhető munkanapokon 8:00-16:00-ig.